當下此刻

是時候再尋找了

Sunday, June 18, 2006

直男廚房


又到父親節,想起從「自學」煮食 (算不上是「烹飪」),從沒有好好煮過一餐給父母吃。今次是個黃金機會,也就膽粗粗通知母親大人,著她不用買餸。

事後回想,父親大人口味傳統得很,筆者煮的則多是偏西方的口味︰pasta及扒類,如果煮了出來他不愛吃,那末是暴殄天物又白費心機。最終決定,還是「畀錢佢買野食」算了。

誰不知他倆午後外出,回來時竟是累個半死,沐過浴後便坐在梳化上等食。噢~ 大件事,只好死死氣飛奔到街市,買了一些簡單的材料,煮些較撚手的菜式。

其中一項是西冷牛扒 (在超市買的),筆者、好友小傑6:4均啖食牛肉,6:4與筆者曾經都愛到花園餐廳,大口大口的吃又便宜又美味的牛扒。自己也曾在大家樂的廚房工作,煎扒的時間尚算拿捏得準。是次刻意購買價錢不同的西冷牛,看看是否真的「一分錢一分貨」。(當中價錢相差超愈一倍)

父母似乎尚算滿意 (雖然他們更欣賞餅店的Tiramisu),今次也算是合格,可以嘗試一些新菜式。

又,到超市時,發現有一些西冷牛扒竟要賣$170。好貴,但好想試。

6 Comments:

At 11:33 PM, Anonymous Anonymous said...

竟成兄,你有呢片孝心,就算件牛扒硬過石頭,你父母都會覺得好食,放心啦!!

我同啤梨去超市好多時都會見到你講果D牛扒,我地都好想試下係未咁好味,不過又要自己煮,怕煮得唔好食,會浪費左件扒。

同埋煎扒仲有個「汁」係好緊要,但自己又唔係好識點煮,唔通真係點茄汁/芥辣咩~~

兩三年前同啤梨去灣仔果間「MR STEAK」食呢個D.A.牛扒,聽人講話好好味,但食落又唔覺有幾好食,而且仲好鬼貴。

我都鍾意煮下野食,多數負責試菜果個就係啤梨o勒~~~

 
At 1:16 AM, Anonymous Anonymous said...

我對煮牛扒反而無MUD信心, 常overcook! 所以好少整.

果d好貴的牛扒...幾年前去挪威探舅父, 我地成班人去BBQ, 係超市買了塊成二百幾蚊的牛扒. 點知燒的時候無人睇住, 塊牛扒變了珠海牛肉乾啦!!

 
At 11:02 PM, Blogger 當下 said...

回舒舒︰

其實煎扒本身唔難架~ 同煮海鮮一樣, 拿捏時間同埋材料質素本身係最重要.

唔緊要架, 咪試下囉, 隔佐咁多年 (大家樂廚房工後), 我都係買d平平地既扒試下先. 後來摸番熟就ok佐啦.

汁呢方面就真係因人而異啦. 每個人對辣唔辣, 濃唔濃, "杰唔杰", 等既感受唔同, 所以真係要自己試啦!

 
At 11:05 PM, Blogger 當下 said...

回女伯爵︰

其實咁多種扒入面, 煎既時間最短應該就係牛扒. 如果未熟習, 可以買d平平地既牛扒, 兩邊煎完後用扒刀輕輕切開少少來睇下, 煮多2-3次就自然而然識得掌握時間啦!

噢~ 咁樣「燒」佐塊牛扒太可惜啦, 但可以去咁靚既地方探屋企人, 抵番啦! =)

 
At 2:17 AM, Anonymous Anonymous said...

竟成, 你好乖呀!!
我咁大個女都未煮過一餐正經飯俾daddy mammy 食.....

 
At 6:14 PM, Blogger 當下 said...

回啤梨︰

其實我都係無心插柳, 幾年前開始自己試煮野食, 後來慢慢鍾意佐, 覺得好好玩! =D

 

Post a Comment

<< Home