當下此刻

是時候再尋找了

Tuesday, May 30, 2006

薯仔屋 x 2


猶記得上一趟薯仔屋派對後,史塔多番「提醒」眾人五月三十日是個再舉行派對的「好日子」云云。言猶在耳,一眾哇哈哈網友又聚在薯仔屋。

每次到哇哈哈 / 曼網的活動中,總會認識一班新朋友,這次亦不例外,與阿bon、舒米聰等都是初次相會,感覺其實頗為新鮮。(記憶所及,尚有好幾個哇哈哈成員還是緣慳一面的)

部份薯仔屋的食物有長足的進步︰pizza的皮又薄又脆,皮「芯」很入味,芝士的份量亦恰到好處;烤豬肉串亦是惹味得來又不會烤得太乾太脆,內裡仍有肉汁。唯一美中不足的是,部份食物實在太鹹!筆者向其一名店員反映,他竟道原來有不少訪客投訴食物太淡,他們才「下重手」的,香港人真的那麼喜歡濃味的食物嘛?

筆者有不同圈子的朋友,在某些圈子中,我算是十分「靜侷」的人,常被投訴「沒反應」;反之,到薯仔屋派對時,筆者、波波6:4等經常胡說八道,瞎扯一些「爛gag」,相對之下,我又似乎「過份活躍」!

整晚的高潮當然是大家硬將蛋糕往史塔的咀裡送,拍完照後的史史,滿臉通紅,呼吸困難,邊說話邊噴榚,乍看猶有性命之虞,但原來他連「哽親」都沒有,史塔果然能人所不能,無怪乎是次可以號召近三十人到場!

12 Comments:

At 9:19 AM, Anonymous Anonymous said...

竟成兄,先幫你更正,果個係「舒米聰」。

其實今次薯仔屋係第二次見你,第一次係食「美姨私房菜」,果晚你真係幾COOL下.....

而薯仔屋果晚你就真係「生晒」,可能我從啤梨口中得知你地上次個個都玩得好癲,同埋大家在BLOG都交流左一段時間,大家好似已經熟絡左一樣。

希望下次再有機會一齊玩。

 
At 2:16 AM, Blogger 當下 said...

oh~ 謝謝你!

「美姨私房菜」我記得呀, 係? cool? 我記得當晚我都幾靜就得既. 咁蛇宴呢? 你有無來呀, 我都有去架!

好! 最可惜係我唔太好睇波...少佐個理由同大家聚!

 
At 7:54 AM, Anonymous Anonymous said...

你0個晚叫"過份活躍"??唔係呀???咁史塔係咩呀???哈哈~~~

我真係無諗過0個0的問題你set ga!!!真係睇唔出~~~~

 
At 5:42 AM, Anonymous Anonymous said...

哈, 食物份量, 我就覺得好似多過上次.

 
At 1:56 AM, Blogger 當下 said...

皇后︰

係呀, 個晚其實我仲可以放d架, 但係妳地個個都好斯文, 我都應該檢點d =)


女伯爵︰

係呀! 我都覺得! 我同埋6:3都算係大食既人, 但係個晚我地好快就已經覺得飽啦! 但個pizza真係唔錯~

 
At 6:51 AM, Anonymous Anonymous said...

唔好意思~~我又來遲了~~!首先多謝你當
晚出席。
傻啦,有我在場,任何人都會變得斯文。
其實,我同你嘅友誼來得都算特別...,而且仲要係上司與下屬嘅關係....。難得、難得。

 
At 6:07 PM, Blogger 當下 said...

回史塔︰

頂, 唔係咁「生外」下嘛~
傻啦, 返工就唔同位置, 放工就係朋友!

 
At 11:48 PM, Anonymous Anonymous said...

哈。。。史塔變得好斯文呀!!!
近年每次出席哇哈哈的活動﹐當大班人約埋係一個地方等齊人的時候﹐我都覺得好得意。因為我發現﹐雖然每一個人都好唔同,但又可以好和諧地眾埋一齊玩﹐好奇妙。。。。

 
At 6:52 AM, Blogger 當下 said...

回kaman,

係架, 其實我都有呢個感覺, 大家其實壓根兒好似有d「大纜都扯唔埋」既感覺, 但係偏偏見面時又好岩傾, 老土d講, 我諗因為大家都係真誠咁對對方, 大家又感受到對方既誠意, 咪零舍開心!

 
At 1:31 AM, Blogger 當下 said...

回6:4

哈哈, 慢慢你會慣架喇, 史塔係咁架! 平時玩既時候可以好癲好放, 但傾正經野時, 佢又有如黃河氾濫一發不可收拾!! 我見你兩個不停傾教育傾得咁開心, 但我又插唔到咀, 哈哈!

 
At 3:47 AM, Anonymous Anonymous said...

哈~~!唔知咁算唔算叫-play hard, work hard 呢~~??
其實都有好多人話我有好犀利嘅雙重性格!(因為係雙子座??)我都有啲擔心遲啲我會精神分裂!!

 
At 9:07 PM, Blogger 當下 said...

史塔︰

係啊! 你睇下上面既留言, 你就知道6:4都被你嚇佐一嚇!

 

Post a Comment

<< Home