當下此刻

是時候再尋找了

Saturday, June 03, 2006

另類選擇

執拾房間時,赫然發現,近年雖然少聽流行曲,但仍然買了極多的CD,全屬同一類型 - 電影原聲大碟。

身邊很多朋友都喜歡看電影,最瘋狂的當然是「睇戲之王」6:4。與6:4不同的是,除了電影本身,筆者還很嚮往那些搭配得好的配樂,粗略一算,原來前後收集了︰《Forrest Gump》、《Top Gun》、《金枝玉葉》、《天使愛美麗》、《Chicago》、《無間道》Trilogy、《東邪西毒》、《花樣年華》、《假如愛有天意》、《2046》、《Lord of the Rings》Trilogy,《龍貓》、《哈爾移動城堡》、《魔女宅急便》等。近日還添了《霍元甲》及《Matchpoint》,兩者價值都偏高 -_- 但又欲罷不能。尤其是《Matchpoint》,全都是一些哀怨非常的jazz,意境淒滄。

還有不少想聽而又未入貨的有《英雄》、《黃飛鴻》系列、《藉著雨點說愛你》,這些冷門音樂,不是沒有貨,便是貴得可憐! (例如《藉》片的竟要$275!)

1 Comments:

At 1:36 AM, Blogger 當下 said...

回6:4

「而可以令一個盲人聽係0的音樂都可以知道齣戲做到邊,方為上品。連0的音樂都要同個故事同時推進咁就最正。」

我明你乜意思, 我都係咁諗架, 所以你留意下, 我既soundtrack當中好一部份係王家衛的, 就係因為佢既電影配樂可以畀到人呢種感覺!

教父...你借佐畀我....我都唔得閒睇... =)

 

Post a Comment

<< Home