當下此刻

是時候再尋找了

Wednesday, May 31, 2006

喵~~

(本來會放三張相在這篇post的,但不知何故,N次上載都失敗︰上載動作完成後,好像沒有事發生過般,版面不會出現已上載的相片) (三張相片分別為︰近鏡拍得小貓精靈非常的雙眼、小貓躺下讓我按摩及小貓「攤」在地上時,肚子脹脹的樣子)

在街上,我們不時見到有小狗跟著主人走,主人邊叫小狗邊跟,挺有默契,平常得很。不過,「叫貓」而又有反應,我倒是第一次見,真箇大開眼界。

本打算到超級市場買日用品,信步走到公園,看見一對中年夫婦走到公園的一端,男的輕叫一聲︰「喂!貓仔出o黎!」,不消半秒,兩三隻小貓立即從草叢中竄出,筆者心諗︰「嘩?咁堅?貓都叫得郁?」。細看女的原來提著一包剩飯,張開膠袋口,小貓們便大快朵頤起來,雀躍快活,其實很易滿足。

我嘗試走近,其中兩隻「黃金小虎」便機警的咬著塊肉「且退且吃」,賸下一隻腹部脹脹小花貓,竟向我走來,然後︰「喵~~~ 喵~~~」。心下一軟,便輕摸他的頸項與背脊。赫然發現,那脹鼓鼓的小肚原來是有孕!!那種脹與肥胖的脹是不同的,懷孕的脹腹部較硬,局部脹大而有明顯的曲線,貓兒固然亦會對自己的「BB」非常敏感,決不讓我這樣的張三李四騷擾他肚皮下的小寶貝。知道「禁區」後,我便蹲下來與他玩了半天,與其他野貓一樣,這個「小母親」可能太久沒有人呵護他了,我一摸他,他便立即躺下,享受我的「Bensim」,樣子lum得很,還隱約有一絲得戚的意味!

看情形他的小孩快降臨世上了,屆時又會多張吃飯的口,貓媽媽必定疲於奔命,所謂︰「黃口無飽期,嘴爪雖欲弊,心力不知疲,須臾十來往,猶恐巢中飢」。雖曰上天有好生之德,但小生命甫出生便要為餬口而奮鬥,為何而生?餵飼是救他們還是害了他們?嗯…這些問題或許太艱澀,相信大部份的餵飼者,都只是本著「見其生不忍見其死」之道,為好天曬落雨淋的脆弱小生命,添一份溫情。

10 Comments:

At 10:55 PM, Anonymous Anonymous said...

有時係d公園或者街上見到d瘦孟孟既貓仔好可憐......

 
At 11:20 PM, Blogger 當下 said...

係架, 所以其實我都覺得應該要餵下佢地, 畢竟都係生命...

仲有呀, 本來影佐好多相的, 但係唔知點解完全upload唔到...!

 
At 8:19 AM, Anonymous Anonymous said...

呀!!!!!!!!! 好想睇呀!! 咁得意~!
個server有問題? 所以upload唔到??

 
At 6:04 PM, Blogger 當下 said...

回啤梨︰

有幾張相架, 一張係影到佢個大肚, 一張係近鏡影佢個貓樣, 一張影住我隻手摸佢下巴~!

我呢幾日一得閒就試架喇! 但係試極都唔得, 每次load完之後都唔會有相出現係個版面上面, 都唔知乜事~!

 
At 3:38 AM, Anonymous Anonymous said...

email 俾我可以嗎?? 嘻嘻, 謝謝你~~!
(你咪唔駛咁辛苦囉~~!)

berrybearyym@yahoo.com.hk

yeah~~!

 
At 6:50 AM, Blogger 當下 said...

啤梨︰

我send佐喇, send佐好多相畀妳, 妳睇下收唔收到丫?

 
At 10:29 PM, Anonymous Anonymous said...

哇哇哇!!!

隻貓仔好得意呀!!! 好鬼嗲, 我都好想摸下佢~~!
隻倉鼠仔係你養架?? 好乖呀! 可以咁樣捉住都得!! 我以前都偷偷養過兩隻金毛鼠, 後尾俾媽咪發現, 再俾老豆話完, 就俾老豆攞左去放生勒... (其實即係幫佢地送上不歸路...嗚嗚...)

多謝你"依貓"俾我~~

 
At 1:34 AM, Blogger 當下 said...

回啤梨︰

隻貓得意哩? 哈哈, 我平時影埋影埋好多野貓相架! 妳想要既話我可以不停send畀妳~

仲有呀, 平時如果我見到一d得意既動物相我都會keep起的!

金毛鼠我好多年前都養過, 佢地比較惡架, 咬人會流血, 同埋比較污糟 (個pat pat成日都一「撻」野)...咁樣「放生」法...即係餵野貓咋喎... -_-

 
At 4:57 PM, Anonymous Anonymous said...

竟成兄,一係你試下用html去寫文章丫? 咁樣可能出到相喎

我又想睇下d貓相.........

 
At 10:44 PM, Blogger 當下 said...

回國王︰

成功佐喇! =D

 

Post a Comment

<< Home