當下此刻

是時候再尋找了

Saturday, June 24, 2006

新嘗試

上回試過西冷扒後,本想嘗試煮「冬瓜盅」,誰知原來合「晒士」的冬瓜那麼難找,最後只煮了個冬瓜湯。

兒時曾經時常與父母去「飲」,次數多得幾乎能背出食物的上桌次序。只是有一款從不吃膩的,那就是冬瓜盅。那時總覺得冬瓜盅很有趣。冬瓜豎在架起的碟子上,瓜身雕龍雕鳳,瓜粒入口軟黏黏,配合一盅上湯,十分美味。

日子久了,一些細叔伯記得我特別愛吃冬瓜盅,冬瓜盅上桌時大家也會先讓我出手。一次,我又歇斯底里站起來狂挖冬瓜裡的瓜肉,一心要大快朵頤,誰不知力度大了...冬瓜給挖穿了一個小洞,上湯像山石縫裡的溪水般淙淙流出,那刻我像定了格,不敢回望父親的表情。誰不知鄰座的世叔伯們笑個不停,覺得我此舉實在佻皮云云 (那時筆者只有7-8歲),我也在笑聲中逃過一劫。自此以後,我再也不敢用不锈鋼湯匙挖冬瓜了...

說完趣事,今晚初試啼聲,試煮一款自己很愛吃的菜式 - 漢堡扒。

買過雞肉後,第一件事就是要變身為「雙刀火雞」- 像《食神》裡的莫文蔚,雙手拿著肉刀狂劈...把雞肉剮個粉碎,加入洋蔥粒、香料 (千里香、迷迭香)、黑椒粒、鹽、雞蛋、生粉等後,便成了以下的一「劈」野︰

(已被我打個稀巴爛連腌料的雞肉)

(雞肉漢堡扒準備中 - 要強調那些是金黃色,是燈光影響了相片的觀感)

約二十分鐘後,順利上桌,味道還可以,下一趟試試加入薯仔粒 (又烚又切,功夫會多很多),看看效果如何!

9 Comments:

At 7:24 AM, Anonymous Anonymous said...

哈哈,你好可愛呀!
努力發掘更多新嘗試呀!
我支持你!
反正如你所講, 口味既野好個人既...
就算...個個都話好難食...
你自己可以食得晒咪ok lor!
:PPP

 
At 7:37 AM, Blogger 當下 said...

你/妳是誰...? =)

 
At 6:57 AM, Anonymous Anonymous said...

漢堡扒, 原來每家有不同的整法, 我會用牛及豬肉再加小小白麵包.

 
At 7:56 PM, Blogger 當下 said...

回女伯爵︰

加白麵包, 唔會煎燶佐D麵包咩?

 
At 5:10 PM, Anonymous Anonymous said...

我估呢個匿名者多數 又 係 Carol...

我發覺我身邊既朋友,都好似好少自己煮飯、整野食啦...全部出街食

出去消費無可厚非,但就間接令好多垃圾餐廳繼續生存到...佢地果d食物又貴又難食,侍應態度好似審犯咁......

 
At 10:35 PM, Blogger 當下 said...

回國王︰

哈哈, 其實我都估係, d 口吻似佢!

我本來都唔鍾意自己煮架, 但係後來發覺自己煮又健康d又平d, 慢慢就形成佐習慣.

 
At 2:23 AM, Anonymous Anonymous said...

我都會煮下野食,不過大多數唔會煮果D要攪一大餐嘅野,因為除左材料要整餐懵之外,仲要用好多碗碗碟碟黎放材料,基本上洗碗果時,D放材料碗碟仲多過上檯果幾碟......

 
At 11:42 PM, Blogger 當下 said...

回舒舒︰

「洗碗果時,D放材料碗碟仲多過上檯果幾碟」

哈哈, 呢點就一定架喇! 我初初都覺得煮野食麻煩, 後來先至慢慢變成興趣之一!

 
At 11:44 PM, Blogger 當下 said...

回6:4

可能張相影得唔好呀, 其實係切到好細粒的, 話明"喪劈"喎! 可能係因為d雞肉同埋洋蔥粒黏埋一齊, 令人有呢個錯覺!

如果你煮咖喱蟹, 唔使講野, 預埋我!

 

Post a Comment

<< Home