當下此刻

是時候再尋找了

Saturday, March 11, 2006

皇后的薯仔


熟悉筆者的人都知道我不喜愛熱鬧人多的地方,我喜歡靜。不過,見難得可以與一眾曼網 / 哇哈哈網友一聚,便到了這個別開生面的生日派對。

先說人數,我真想不到皇后波兄的號召力那麼強,竟可有22個好友到場慶賀。老實說,當中很多的網友也是首次碰面,如溫文友善的啤梨、親切可人的女伯爵、可大腳射過半場再入網的阿文、口大食四方的阿豪、外貌一本正經但原來好玩得的小碧等,當然還有皇后一眾友善的舊同學 / 朋友啦!

不過,有個場面實在很是尷尬…話說筆者都不是首次見arfiKaman了,但我一次又一次忘記了她們的名字…還被眾目睽睽之下問呢…相信從今之後,邊個都會唔記得,但唔會唔記得佢地喇!

派對的地方是位於銅鑼灣的薯仔屋。沒人帶路的話,我一定找不到它的位址。薯仔屋的地方不大,但滿屋的玩具與模型非常搶眼,「屋主」必定是星鬥士迷,竟然連教皇都有!食物質素頗高,用料新鮮且一點也不「行」,自家製pizza、蜜汁香腸、薯仔屋招牌薯條、燒春雞等都十分美味,愛吃的我好想去多一次。

薯仔屋屋主之一是個腹大便便的女生,她雖然行動不便但依然落力搞氣氛,敬業精神值得加分。不過,其實我不知幾驚撞到佢,故此筆者經常同佢講︰「叫妳d伙記做啦,妳咁樣好危險喎!」整體來說,當晚在非常愉快的氣氛下渡過,波兄說收費貴,我話ok啦,至少貴一貴都未必買到氣氛!

後記一︰原來小弟的blog已經被不少網友加入連結,那末我也不客氣了。繼小傑的小貓芝麻後,啤梨的小兔dordor都非常之咁可愛呀!!

後記二︰多謝波兄的竹內結子!

後記三︰女友係咪覺得蛋糕上的馬仔熟口熟面?妳那隻馬仔現居於南極…

24 Comments:

At 8:53 PM, Anonymous Anonymous said...

竟成,我0個日見到你真係超surprise呀!!
之前見你都係因為去"食好0野"先見到你,但今次唔係食wor,係玩wor!!!哈哈~~~同埋,我成日覺得你好斯文&嚴肅,所以去party好似唔太0岩你。真係估唔到,你0個日玩得咁投入!!

 
At 1:30 AM, Blogger 當下 said...

哈哈~ 呢個係個既齊人又有意思既活動! 又可以大家一聚又可以畀驚喜妳嘛! 淨係見妳入門口一刻已經"值回票價"啦!! 哈哈!

連我個簡介都話「其實我為人很carefree,不過外表兇狠,故偶爾予人「生人勿近」的感覺。」格, 所以妳要對我改改觀啦!

 
At 2:16 AM, Anonymous Anonymous said...

老實講,我黎唔到真係覺得可惜,之前啤梨都諗住唔黎,因為我唔可以一齊黎,而家佢話果晚玩得好開心。

希望下次大家再有機會出黎癲番次~~

 
At 2:41 AM, Blogger 當下 said...

呵呵呵, 後悔呢? =) 當晚真係正架, 食物好味, 氣氛熱鬧, 波波同埋皇后又好溫馨, 大家都玩到唔捨得走呀!

講真下次又有聚會的話, 我提議再去一次~

 
At 3:25 AM, Anonymous Anonymous said...

因為地理關係我冇辦法黎.....

除左想同大家癲番晚之外,仲想同一眾機佬吹下水嘛~~不過波sir唔o岩呢範~~

 
At 3:29 AM, Anonymous Anonymous said...

0係我心目中,啤啤&舒舒一係就唔出現,一出現就係2個,所以0個日見到啤啤都係一個奇蹟呀!!!

竟成,你個好朋友成日已經成日提著自己生日喇~~~5月32日呀~~~哈哈~~

 
At 6:25 AM, Anonymous Anonymous said...

哈...呢個咁好嘅地方,的確唔錯。上年3月我第一次去,試過老闆啲廚藝後嘟讚不絕口。雖然...我讚嘟無人會理會,但當我前個早開咗個同皇后差唔多嘅party後。好多朋友嘟再去試,連波波嘟要係呢到比驚起皇后呀!!
哇哈哈~~~~

 
At 7:41 AM, Anonymous Anonymous said...

[其實我為人很carefree,不過外表兇狠,故偶爾予人「生人勿近」的感覺。] 你lee句真係有少少嚇人架!! 但真人真係幾carefree!! 多d參加哇哈哈國的活動啦啦!!

 
At 8:02 AM, Anonymous Anonymous said...

去過咁多個blog睇留言,似乎竟成兄你仲開心過皇后! 睇你字裡行間真係feel到你好盡興!

 
At 5:15 PM, Blogger 當下 said...

嘩一晚之間咁多留言!


回舒舒︰

唔緊要, 來日方長! 我都好想問下你養兔仔既野, 佢非常之咁得意呀~~!!

我其實都想養兔仔或者貓架, 但一來屋企人唔太喜歡, 二來自己又有少少鼻敏感, 所以無計啦!


回皇后︰

係呀, 史塔佢非常之老土呀~ 不過哈哈, 我真係想再去多一次薯仔屋~ d 野幾好食呀! 又有機打!

但如果個價錢仲包一杯飲品就剛剛好喇! =)

回arfi︰

我記得妳係"有口難言"入面同波波係最多野講既~ 初初識妳仲以為妳好靜tim~!! 哈哈, 我以後一定會多d join妳地既活動!

回女伯爵︰

我以前有個舊同學都叫lorraine, 其實我覺得呢個名鏗鏘得來又幾好聽架~ 我諗妳既朋友 / 同事都係叫妳lorraine, 唔會當街當巷叫「女伯爵」gra?

回國王︰

係呀, 當晚係堅正! 我同史塔唯一怕就係我同佢好粗魯...會嚇親皇后既教會朋友....

 
At 8:31 PM, Anonymous Anonymous said...

回arfi︰

我記得妳係"有口難言"入面同波波係最多野講既~ 初初識妳仲以為妳好靜tim~!! 哈哈, 我以後一定會多d join妳地既活動!

>>>其實我同波波仲有豪仔因為上次嘟玩過呢啲game,初初老闆娘嘟想唔比我地玩架!!嘿嘿~^^~
仲有...乜我個樣比人一種好靜嘅感覺咩??比佢地知道笑死佢地-_-"

 
At 11:21 PM, Blogger 當下 said...

回arfi︰

係架, 初頭以為妳係好靜架~ 點知原來妳先至係最多野講之一既女仔, 哈哈!

 
At 12:18 AM, Anonymous Anonymous said...

HEY!! 你應該話我係最活潑最開朗嘅一個!! 嘿嘿~^^~v

 
At 2:37 AM, Blogger 當下 said...

回arfi︰

哈哈哈, 係既係既!! =)

 
At 2:43 AM, Anonymous Anonymous said...

arfi︰「HEY!! 你應該話我係最活潑最開朗嘅一個!! 嘿嘿~^^~v」

竟成︰「哈哈哈, 係既係既!! =)」

舒舒︰「.....嘔~~」

 
At 3:55 AM, Anonymous Anonymous said...

迫人話自己活動開朗...
嘔心...

 
At 6:04 AM, Anonymous Anonymous said...

咦, 點解哇哈哈國搬咗過o黎呢到?

 
At 6:12 AM, Anonymous Anonymous said...

舒生...國王...
喂喂...我嘟係話自己開朗同活潑啫...嘟無話自己可愛已經好好架喇喎!!
比吓面好喎!!X(

嘿嘿~^^~v

 
At 5:24 PM, Blogger 當下 said...

回舒舒︰

嗯...呢度沒有嘔吐袋供應BOR!! =)


回女伯爵︰

味係啦...你地通通都係夜鬼呢, 我十一點幾熄電腦時都未有咁多MSG的!!

回國王︰

咁講真, 我要說哇哈哈既各人都有好鮮明既性匿, 但大家又撈得埋, 唔覺得好得意咩?

回ARFI︰

唔使理佢地...佢地眼中只有多多媽同埋皇后架咋...

 
At 8:29 AM, Anonymous Anonymous said...

哈哈。。好!
等我下次再考下你認唔認得我先~

 
At 8:39 AM, Anonymous Anonymous said...

你唔好似為"教會朋友"就一定好文靜先得假,其實你比我地厄左喇!你問國王就知架喇,哈哈~ 嗰晚雖然同你地唔熟,但都玩得好開心,我都覺得消費雖然唔平,但都係物有所值!

 
At 5:58 PM, Blogger 當下 said...

回kaman︰

唔會再唔記得喇, 因為之前係純靠記憶記住妳地個名, 每次我去活動都一次過識好多新人, 真係好難一次過記得晒d名, 但今次開始小弟bookmark晒大家既blog / xanga, 得閒睇下, 就唔會唔記得喇!

kaman妳好似沒寫blog?

回carol (匿名者)︰

哈哈, 如果純考慮佢地既「成本」,的確唔算平, 但如果計埋食物質素, 氣氛同埋大家既誠意呢, 就超值呢!

 
At 10:18 PM, Anonymous Anonymous said...

哈哈~! 其實我好粗枝大葉架~!
真係好多謝你咁讚我~~

如果你想養小兔兔, 我有書可借你.
不過唔好以為兔兔唔出聲唔嘈, 其實兔地係會用其他方法黎呼叫你. 好似朝早六點半就o係個籠入面跳黎跳去, Ping Ping Ban Ban 叫你起身;又或者咬起成個廁所再放開個口......

總然之就停一停, 諗一諗~~

 
At 5:49 PM, Blogger 當下 said...

回啤梨︰

多謝妳的advice先, 其實我都想養番隻兔或者貓的, 但係我爸爸又有鼻敏感, 同埋佢地好唔鍾意有野通屋走架~~ 所以可能要等到我有自己屋企先得lu~~~

 

Post a Comment

<< Home