當下此刻

是時候再尋找了

Wednesday, April 05, 2006

重逢


重逢。

一別兩年,你還沒有什麼改變呀啊。這兩年過得好嗎?有沒有被人欺負?

說的不是什麼「舊相好」,是一頭小貓。

小傑在收養芝麻前,已經想過養貓好一陣子。有次我向他報告,在我家附近的一個工程地盤有幾頭非常可愛但可憐的小貓出沒,其中一隻便是他。(筆者刻意不用「牠」,因為既然眾生平等,我們就是平輩,是朋友)

他是一隻「四蹄踏雪」,矯健靈敏的小黑貓。記得小傑小保與我曾經想過把他「生擒」過來的,但他實在敏捷得很,用過貓糧「招安」又不成功,最後只有放棄,而工程完成後不復見他的蹤影。

今夜又見到他了,依然機敏,連為他拍個照都很高難度,故此相片的質素不佳。

小傑小保,認得他嗎?

8 Comments:

At 1:49 AM, Blogger 當下 said...

回小傑︰

那次是經典, 我還記得那間OK 可供貓吃的罐頭食物根本不多! 最終我們好似選了沙甸魚?

我仲記得隻小貓非常肚餓, 不消一刻已經食野個罐頭, 我地就懷著滿足的心情離開 (救貓一命)

 
At 4:58 AM, Anonymous Anonymous said...

大大隻o既竟成去捉貓? 用你兩隻老鼠仔去引佢埋o黎嘛?

 
At 4:59 AM, Anonymous Anonymous said...

依家差唔多八點, 點解係差唔多五點???

 
At 6:55 AM, Anonymous Anonymous said...

貓貓:你做咩攪住貓地訓覺呀?!

 
At 7:07 AM, Anonymous Anonymous said...

哈哈.. 當然記得!
果陣佢地有幾兄弟姊妹喎,而家得返一隻?

 
At 7:33 AM, Anonymous Anonymous said...

有無考慮過同小貓咪改名呀??

 
At 3:58 PM, Anonymous Anonymous said...

「四蹄踏雪」已經唔錯!
小貓又的確幾可愛既~~~

 
At 12:22 AM, Blogger 當下 said...

回阿文︰

係真架, 但個d貓仔實在有非常高既警覺性, 所以我同埋小傑成晚連掂都掂唔到佢地...
時間方面, 我諗呢個server唔係計香港時間掛?


回啤梨︰

多多媽...妳地夠成日整古兔地咯~ 但似乎養兔仔就「安全」d, 起碼佢唔夠膽走出窗台到睇街景掛? 小傑隻芝麻成日都想「憑窗望街」架!


回小保︰

咁就真係唔知喇, 因為都係剛剛先見番佢地, 但我留意下先! 不過, 還記得有幾隻金色既貓嘛? 佢地就真係唔見佐了...


回女伯爵︰

哈哈, 好難bor~ 除非我真係養佢地啦!


回國王︰

波波妳同皇后可以考慮下架~! d 小動物真係幾得意的!

 

Post a Comment

<< Home