當下此刻

是時候再尋找了

Saturday, April 01, 2006

眾生皆平等


走過公園,沿途林木一片翠綠,生氣盎然,賞心悅目。記得猶在學時,每星期一、三、五都到公園跑步,其時總有一頭小貓「陪跑」。那小貓應是給人遺棄的一類,但對人卻未存敵意,你跑,他就伴在旁一起跑,邊跑邊側著頭望你。到我休息時,他會徐徐走來,在我小腿間穿來插去,撒一撒嬌。可能太久沒有人呵護他了,他「喵」起來總是特別淒怨,生怕這個萍水相逢的途人最終也會離他而去。因此,當時跑步我多會帶備一包貓糧 (係呀,邊跑邊拎住…),讓這頭被遺棄的小貓,嚐一嚐人間溫暖。(隨街餵貓的動作,筆者與小傑也試過)

可惜後來公園有工程,再也見不到他了,未知他安好?

同為生命,同一天空下,分別可是這麼大。一些貓兒可以高床暖枕大魚大肉,一些則連溫飽、安全也成問題。

認識筆者的人都知道,哪怕行乞者如何衣衫襤褸,我也是從不會給他一毛錢的。也許《警訊》太深入民心,我總覺得他們大半都是「職業行乞」。不過,更重要的是,在香港這個生活富足,政府又慷慨的地方,人是不會餓死的,但動物們不能領取綜援、沒有救濟金、沒有教會派白米派糖果派牛奶 (講緊三十年前),餓的嘛,就只有吃路邊的剩菜殘羹,甚或翻開垃圾箱,絕望地找尋一尾還有剩肉的「鮮魚」。

近日在工作的地方,總會見到一頭貓在守衛室旁「站崗」,真的是站崗,筆者上班時見他,下班時他又「原封不動」地站在原處。早前提過的工友甲愛心無限,把一些自製的雞翼留給他。放下雞翼,小貓還小心翼翼地走近,環視四周,再嗅一嗅,沒有其他獵食者了,便咬著其中一件雞翼,「雞咁腳」的逃離現場,躲在花圃一角大快朵頤。其實我真的很想很想買貓糧親自餵他,但奈何身份所限,委實不能放下身段作壞榜樣。還好,工友甲非常博愛,每隻小野貓都「有愛無類」。

今夜又在公園附近又遇見另一頭從未見過的貓兒,看他那小肚腩,相信都是剛被遺棄之輩,貓兒明亮的大眼睛著實可愛得緊,在他「洗白白」時,我耐不住走近摸一摸他,丫,竟然全不怕人。機不可失,筆者左手立即從牛仔褲後袋掏出K750i,為他留下精靈的一刻。不過,他對鏡頭非常敏感,每次他都刻意擰歪面,或是立即轉身,不讓我得逞。最後筆者「力挽狂瀾」,將提著手機的手移近,啟動閃光燈,誰知他一個小貓爪「起爪擋格」,我決定還這頭性格小貓一份尊嚴,沒有硬來。

又有買貓糧的藉口了。

N.B. 原來是你,BR Team.

16 Comments:

At 7:27 PM, Anonymous Anonymous said...

噢...雖然我好怕貓,但相中貓貓真係好可愛。
如果你於街上遇見兒時陪你跑那隻貓貓(假設你認得牠),你會如何?

 
At 7:34 PM, Anonymous Anonymous said...

我婆婆以前都有一隻貓,養左好多年,不過搬果時佢自己走左,之後一直冇再出現,而佢都已經好老,相信走左之後大多會死在街頭。

呢排電視有播一個廣告,叫D人養寵物之前要諗清諗楚,唔可以一時興起就去買隻返黎養,一定要「停一停,諗一諗」。

 
At 12:37 AM, Blogger 當下 said...

回arfi︰

好怕貓, 妳係唔係會怕一d 毛茸茸既動物? 因為我有d 朋友係咁的~

我會? 咪呵下佢囉...屋企人唔鍾意養貓架, 所以最多只可以買下貓糧畀佢~!

 
At 12:51 AM, Blogger 當下 said...

回舒舒︰

下? 隻貓唔想搬走自己閃佐? 咁醒? 唔好咁啦, 橫屍街頭好慘者~

好多香港人當寵物係玩具, 係呼之則來揮之則去既「玩伴」, 所以街邊d 小貓小狗, 甚至兔仔, 都好慘...

 
At 6:20 AM, Anonymous Anonymous said...

依我愚見......
最後o個句用綠色好似襯d喎! :P

 
At 6:28 AM, Blogger 當下 said...

回匿名者︰

閣下是誰?
近來震撼的事已經夠多,不要再刺激我!

 
At 9:44 AM, Anonymous Anonymous said...

有時見到有D人話唔想再養隻兔仔,所以就「放生」佢地,等佢地重獲自由,其實「放生」根本等如「殺死」佢地。

貓狗尚且仲有求生本能,起碼體型較大,活動能力強,都仲可以搵餐晏仔食下,但係兔仔太過弱小,最後唔係凍死就係比野狗食左。

有呢種想法或者實行呢樣野嘅人,真係可怕。

 
At 10:01 AM, Blogger 當下 said...

回舒舒︰

無錯!! 曾經睇過有報道就係講呢樣! 貓狗本身都係獵食者, 有獵殺能力, 所以都不至於鋪鋪捱打, 自己都有計搵到食.

但兔仔係食草動物, 係獵物來的!! 放生佢地只係等於畀佢地做野狗既晚餐.

愛護動物協會話試過有次外出救兔仔, 隻兔仔全身都被咬過, 耳仔又崩佐, 瑟縮街頭一角, 佢被發現時不停抖震,好驚. 但後來隻兔仔都救得番. 呢D就係「放生」!! d主人美其名係放生, 其實係搵個堂皇既理由畀自己從此不聞不問。

所以多多係好幸福架~~

 
At 7:14 PM, Anonymous Anonymous said...

竟成:

對不起, 沒想到令你苦惱.
只是怕我的內容與其他人的有點格格不入般, 其他人一定摸不著頭腦說什麼, 所以想收藏一點而巳.
昨天實在太累了, 所以連招呼也沒向你打一個. 但我記得我"應得"的東西, 遲些向你討. :P
那些不安, 敬請原諒.

匿名者 上

 
At 7:16 PM, Anonymous Anonymous said...

d流浪貓真係有d好可愛,我樓下公園都好有好多,有人會俾野佢地食,叫幸福了。

 
At 9:52 PM, Anonymous Anonymous said...

我對貓就真係唔係咁有好感
覺得佢地好難觸摸,佢地又唔係好明白主人既內心?

講真我真係無諗過咁多男仔鍾意貓的唷~~~莫非細個受到波姬小絲的影響?

 
At 10:09 PM, Anonymous Anonymous said...

錯喇波!其實我地係聽得太多羅文嘅波斯貓就真.

其實每一隻貓都好懂人事嘅,佢地反而精甩尾就真.佢地每一樣野都好清楚架,只不過佢地既然有人錫囉,便任何事都愛理不理咁啫.佢地真係好滋陰架,熱又識偷偷走入房嘆冷氣,凍又識走入黎搵羽絨被瞓.

 
At 8:52 AM, Anonymous Anonymous said...

竟成兄:

其實我並不怕毛茸茸的動物,我好鍾意狗仔的。但我只怕貓,我覺得貓雙眼好得人驚。
我很怕直望牠們雙眼。=P

 
At 5:53 PM, Blogger 當下 said...

回匿名者︰

已經回了妳啦。哈哈。

 
At 6:00 PM, Blogger 當下 said...

回kenny兄︰

閣下首次光臨,謝謝!係呀, 我近來屋企下面都多佐流浪貓, 未知同「禽流貓」有沒有關, 有d 貓貓就慘了...還好的是,我留意到有人定時守候去餵呢d小貓~!


回國王︰
A~~ 是小貓有自己的性格嘛,不盲目追隨餵佢 / 對佢好既人,這會否是「獨立思想」呢?

又,如果真係受到波姬小絲的影響,咁我仲應該喜歡打網球呀!!


回parker兄︰
係呀, 絕對同意, 平素我留意到既貓仔都不知幾咁「精」~ 好識為自己「打算」架! 你睇下小傑隻芝麻就知啦!

回arfi︰
係呢~ 有d貓個瞳孔係「一棟」咁架嘛, 我都同意呢種眼係有點「邪惡」feel, 但係佢地既可愛蓋過呢d「恐怖處」啦~!

 
At 2:23 AM, Blogger 當下 said...

回6:4

都知道隨街餵貓係唔係咁好的...但在「見其生不忍見其死」既心態下, 唔忍心就咁唔理佢地呢...!!

 

Post a Comment

<< Home