當下此刻

是時候再尋找了

Sunday, March 26, 2006

失憶週末


曾經有曰,酒、車、球都能拉近男生之間的距離。

筆者不好酒,酒乃穿腸之毒物。

車…屬奢 (車) 侈品,筆者喜愛的車,都等於我整整兩年的年薪。現有的,又是父母的必須品。

還有球。大家都知筆者不好任何的球類活動 (除高爾夫球,但我還未到那個年紀)。不過,很久沒有四個人一起打機了,這都是一次意外。話說大家本約好了到母校打球,通常是他們打,我則在健身室舉重或是在雨天操場舞刀弄劍。今天下起雨來,還嘩啦嘩啦的,「教育署」(其實現在已經沒有教育署) 唯有宣佈銶記盃要順延一週。與6:4午膳後,又沒有「細藝」,約會又告吹,大家決定到小傑家中打機。

玩的當然是PS2的經典足球遊戲,四個人 (還有小保) 一起玩真的很刺激。想是頭一趟四人參戰的關係,大家還欠了少少的默契,活像四個傻佬互相追逐,但真的非常好玩。小傑果真是曼聯的粉絲,每次罰球他都會安排由碧咸踢出,角度非常刁鑽!小傑不要再射失十二碼啦! =)

除了以上三者外,原來貓也可以拉近男生的距離。

已經幾個月沒有見過小傑的可愛小貓芝麻了。上次見面時他還很小,像一個剛長大的BB,「士別三日」,芝麻長大了很多!不過想是我少到小傑的家,芝麻已經不認得我,但他依然好奇心十足,躲在梳化底,在罅隙中探半個貓頭出來,配以小貓爪,「動作像撩撩途人」,但其中一下她太大力了,哇,爪得我流血。下次見面時,必要先買一包貓糧,「雞脾打貓牙骹軟」。

回家時已是晚飯時間…嗯,又沒有看每天遞增的「自製資料庫」了,「自願失憶」,罪無可恕。

10 Comments:

At 11:29 PM, Anonymous Anonymous said...

同唔玩開嘅人玩,就算佢都有玩開WE都好,真係唔夠默契架,果次同我個姨仔個男友打WE,大家走位成日出現問題。

 
At 12:54 AM, Blogger 當下 said...

回小傑︰

其實呢我覺得上次四個人一齊玩雖然有d亂, 但真係好好玩, 唔會成日都係電腦咁悶...所以下次預埋我啦..!! =D

回舒舒︰
無玩開winning個個正係小弟呢... =P 因為平時我又唔睇波, 又唔踢波, 所以自己都踢到d亂七八糟, 但好在小傑, 6:4同埋小保都有玩開先無慘敗咋~

 
At 7:22 AM, Anonymous Anonymous said...

還有很多呢? 超合金, 舊記憶, 還有女人 (例如女明星, 女朋友...)

 
At 5:42 PM, Blogger 當下 said...

回阿文︰

係架, 舊記憶,例如四洲既糖、「乖乖」呢d零食...
超合金就多啦, 好似六神合體、十五機合體、「百獸王」等...但我記得細個買呢d已經好貴, 好似要成舊幾兩舊水...?

 
At 8:04 PM, Anonymous Anonymous said...

希望下次請各位賞面到寒舍大打we 一番啦! 四人打we又得,打炸彈人四人互片又得,真係期待...... :)

 
At 6:19 AM, Anonymous Anonymous said...

好鬼貴, 最鐘意去o的有錢朋友或同學o既生日會, 去佢地屋企玩過滿足. 不過, 由於家貧, 所以細個幻想變成機械人, 玩合體; 又或者畫公仔, 所以由細到大都畫公仔...

 
At 6:01 PM, Blogger 當下 said...

回parker兄︰

paker你有分插制? 如果係好喎!! 講真的, 我又鍾意貓又鍾意打機, 殺晒!

你好似住香凾仔個邊? 我有沒有記錯?

 
At 6:05 PM, Blogger 當下 said...

回阿文兄︰

係架, 小弟細個都係買唔起個d野, 通通我都係o係人地屋企玩的~ 最記得就係覺得六神合體入面個「基恩」可以放入去個肥佬機械人個身入面...好得意.

記得當年唯一真係有叫做儲下既就係G. I. Joe!!!

 
At 9:08 PM, Anonymous Anonymous said...

回竟成兄:
係呀!我有四打掣,上次佢地黎我家,玩四人winning都不知幾開心,我同湯馬士仲要打遍天下無敵手添.
我隻ryan仲好鍾意親近陌生人架.

 
At 5:23 PM, Blogger 當下 said...

回parker︰

喂喂, 諗得過喎~ 不如搵次去你屋企? 等我呢個又鍾意貓又打機既人可以happy 下!

 

Post a Comment

<< Home