當下此刻

是時候再尋找了

Tuesday, April 04, 2006

盲目


蕃茄
對蕃茄的鍾愛,已達不能自拔的地步。

小時候到麥當勞吃薯條,每當長輩捧著餐盤,向等食的我走來時,我總會先發制人,一個箭步輕躍上前,往餐盤輕輕一掃,看看有沒有足夠的茄汁包。以一個大薯條來計 (記得多年前是沒有「中薯條」的),至少四包茄汁方夠我這年幼版的「點Jack」享用。

到青年時,又有一「必吃」,就是鮮茄牛肉飯炒底。

其時每逢週末,母親大人中午便會與一眾雀腳在酒樓飲茶,為稍後的「激戰」培養一下情緒。筆者則有理無理,叫上十多款點心,配以「鮮茄牛飯,炒底丫唔該」。當時,一眾師奶對發育中的我能在頃刻間消化十款點心及一碟飯,均嘖嘖稱奇。

到近年,為健康著想,開始習慣自己煮食,但無論滾湯煮餸,筆者都愛加入蕃茄,一加就是四五個,滾湯、煮pasta、煮家常餸菜亦然,這算不算obsession的一種?

唯一底線,只會吃煮過的蕃茄。


李連杰
又是他,一眾網友相信已經有點膩。

但沒法子,喜歡就是喜歡,其實不需要原因。喜歡可以不明所以,那是一種感覺,像觸電的感覺,可以十分盲目。

將《霍元甲》的DVD看了超過10遍,不算多,當年看《精武英雄》相信超過50遍。這是不折不扣的盲目,如假包換的著迷。但越看得多,便越留意到《霍》與以往的不同。每個場面的配樂、服飾、氣氛都是經過精心編排,是一部有內涵的電影。多年來,李的電影似乎只有這套《霍元甲》、《黃飛鴻》及《黃飛鴻二之男兒當自強》屬「裡外兼修」,不老是「見面即砌」的電影。(霍元甲與秦爺片中的生死相搏依然驚心動魄)

同時,終於有機會看那套《龍的光輝》(這套電影大家可以不理)。這是一套以「寰宇風情」方式講述中國武術的電影,最重要當然係有收錄李連杰年輕時的練功片段啦!這套片的一男一女兩位「主角」比「王靖雯」回流香港時更娘上百倍,他們在片中初次會面時竟先來個「以武會友」,死得!

不過,接著輯錄出來的內地武術運動員的武術練習則非常瘋狂,均屬「武藝高強」一類。老實說,一個業餘如筆者的人,你很難要求他在舞花收槍後,可立刻打一個側空翻 (不是側手翻呀) 再緊接一個旋子。同時,相信在香港會玩九節鞭的業餘人士亦屈指可數,太危險了,稍一失手有打瞎自己的可能。

《龍》片中錄有幾段李連杰的套路片段,其時李連杰約十多歲,稚氣未消,但與現時的外貌沒有兩樣。他耍的刀法委實令人拍案叫絕,那些纏頭裹腦、剌刀、刀花等的動作絕對可以成為武術學校教材,不愧為全國武術五連冠。

自一套《霍元甲》,有線近日經常重播李連杰的電影,每播一次就總能把我的注意力吸引過去,相信要等這陣熱潮過後,方可稍稍冷靜下來。

(以上圖片轉載自新浪網)

12 Comments:

At 8:03 PM, Anonymous Anonymous said...

我就鐘愛朱古力。嘻嘻。。
任何食物有朱古力味可選的話,我多數都會揀朱古力味。最癲試過兩日內消滅左一盒24粒的金莎。我亦都可以以朱古力當正餐食(但當然俾人鬧!!)

 
At 1:51 AM, Blogger 當下 said...

回kaman︰

嗯, 朱古力我都岩架! 所有朱古力的副產品我大部份都幾鍾意的, 例如朱古力奶、朱古力雪榚、朱古力蛋糕、朱古力慕絲...

...........一日食24粒金莎? 妳第二日仲出到聲嗎?

 
At 4:01 AM, Anonymous Anonymous said...

咁你咪好鐘意蕃茄火鍋~~

 
At 4:04 AM, Anonymous Anonymous said...

食「蕃茄火鍋」我估除非成煲湯底飲埋,如果唔係滾出黎D野食都唔會有好大蕃茄味。

 
At 6:04 AM, Anonymous Anonymous said...

竟成兄:
你都覺得朱古力的產品係好野呢!!真係唔錯架!哈哈。。
我上次食完24粒金莎之後﹐第二日好似係無事架!!
不過唔知呢﹐每次食完朱古力都會覺得自己開心左!尤其係唔開心時食﹐心情會好返好多!

 
At 7:31 AM, Anonymous Anonymous said...

蕃茄, um....我都好鍾意食. 但同你唔同的係生熟都喜歡吃, 特別係放入沙律, 另滋味更多變化!!

 
At 4:02 PM, Anonymous Anonymous said...

竟成兄你唔食生蕃茄嗎?
日本貨,細細粒,沖一沖清水就食得,咬落口卜一聲,仲好清甜添!!!

至於麥記薯條,我比怪奇怪,從來唔用茄汁,一定要齋吞熱辣辣既薯條,先至夠 raw,哈哈哈~~~~~~~

 
At 7:40 PM, Blogger 當下 said...

回皇后︰

蕃茄火鍋我都聽過一次, 但係o係邊度有得食架? 如果有, 我都想試下~~


回舒舒︰

其實我都同意, 陣蕃茄味不會太大, 但係「感覺」上就無咁熱氣!


回kaman︰

我新年時屋企收到好多金莎...跟住我咪拎盒返office食囉, 點知不知搞到自己幾熱氣~ 係咁飲一星期夏枯草先無事!


回女伯爵︰

嗯~~~ 沙律入面切佐片既生蕃茄我都ok既, 算係底線上既小小讓步咁啦!


回國王︰

係呀, 我有少少怕個陣好raw既味道, 所以生蕃茄麻麻地...

 
At 11:25 PM, Anonymous Anonymous said...

譚漁頭好似有蕃茄火鍋woR

 
At 1:27 AM, Anonymous Anonymous said...

我都好鐘意食蕃茄架~~!
好似你細個咁, 家陣去親麥記, 食薯條、麥芝蛋漢堡、雙層芝士孖堡, 都起碼要兩包茄汁(每樣計);去starbucks食菠菜芝士批又要兩包.
有時係公司無聊都會成包茄汁"git"落口, 唔~~! 好好味~~!
而且奶奶煮既蕃茄煮蕃茄(既係齋煮蕃茄加糖), 超好味~~!

 
At 5:06 AM, Anonymous Anonymous said...

你咁鍾意食蕃茄,介紹你去尖沙咀「星座冰室」食蕃茄粉啦。
http://www.openrice.com/big5/sr2.htm?shopid=6428

 
At 5:50 PM, Blogger 當下 said...

回啤梨︰

「有時係公司無聊都會成包茄汁"git"落口, 唔~~! 好好味~~!」
下? 係真架? 呢點妳就真係犀利...我未去到呢個「無茄不歡」既程度呢!

回舒舒︰

「香檳大廈地庫」我真係乎去過喎! 似但好多「笑」呀, 似乎真係值得試試!

 

Post a Comment

<< Home