當下此刻

是時候再尋找了

Saturday, November 24, 2007

伊呂波


早前有電視節目介紹過,賣的是「日韓混合燒烤」。既有韓式燒烤的風味,又有日本料理的嚴謹,加上蘇小姐的推介,應屬水準之作。

自問與女友算嚐過真正出色的日本料理,抱著一試的心態到訪,想不到有意外驚喜。

除了稻菊以外,較有名氣的寺司廣與Osaka都到過了,就稍嫌價錢貴了一點,不符合「可持續進食」(Sustainable Eating-Away) 的原則。甫到門口,一瞥之下,咦,呢種裝潢名氣都只係呢個價錢?(午市定食約$85至160一客,視乎你柯打什麼)。印象中稍有名氣的,都至少要$200-300一客定食。我不否認這裡有「價錢歧視」的情況存在,畢竟食物是一分錢一分貨的,懷著姑且一試的心情進內。

與女友分別柯打了兩客,都有前菜、味噌湯與甜品,另外有︰牛肉、豬肉、天婦羅、刺身、吞拿魚飯及白飯。前菜與湯尚可,吃得出味精不多。天婦羅尚算合格,材料新鮮,但不夠鬆化。飯來了,好感動!是日本米!那層厚厚的拖羅 (真係好厚,厚過啲飯)雖然油分不高,但頗為新鮮,加上四件鮮度挺高的赤身 (其實我最不喜歡吃赤身,但這個價錢又不能要求太多),加分!

肉到了,那應不是和牛,但有油花兼散佈平均,豬肉肉眼看則很難分高下,還是燒了才算。熬過了肉香四溢的一分鐘後,我倆開始大快朵頤。嗯,牛肉純軟有肉味;至於豬肉我沒有什麼研究,但那種肉味令我覺得應不是普通的本地/內地豬,總之就好好味^_^。最突出的,是那碟自家調製的醬料。愛吃壽司的人都知道,那怕魚生本身如何新鮮肥美,倘若豉油質素低劣不能配合,也會白白害苦了味蕾。我不需要你給我文治衛門的本釀造,但至少不要是平價貨。這家自製的醬汁有淡淡的清甜,醮在肉上令肉味更加突出,又沒有一般醬油/豉油的澀味,難怪蘇小姐都對這家店子讚不絕口了。

要強調的是,不要以為這午市定食真的比天還高,不過以這個價錢,個人認為是超值的。可惜的是,稍大食的男生們應該不夠飽。又,千萬不要晚市才來光顧,晚市分分鐘每人千多元先夠皮。這裡的午市與晚市價錢有雲泥之別,雖然我倒也想知道晚的質素會否高很多…哈哈。

由於剛剛這次只有八成飽,再多叫一客定食又太多,故此決定餓著等,等到下週末與遠道回來的姐姐與姐夫再嚐一次!


註︰看過你幾篇食評,有感舒舒你應該會喜歡這裡,強勁推介你與啤梨一試,交換心得!!另外,終於開了那瓶山花純米大吟釀,淡麗甘口,美不勝收!

3 Comments:

At 5:51 AM, Anonymous Anonymous said...

當下大哥大,你真係知我兩公婆的心意^_^

早前我地都有睇到so小姐個節目,都有打算去食,不過啤梨就一直都有幾聲咳,再加上我個尿酸問題,唔可以食太多紅肉/海鮮(完全冇晒人生意義,都唔知仲點去日本.....唉),所以一定要儲定quoter先可以去大殺一次。

而家見你做去左一次死士,肯定呢間野有料到,我地一定會去試!!

 
At 6:04 PM, Blogger 當下 said...

舒舒兄︰

哈哈~ 我剛剛個星期六又去佐一次啦! 水準依舊咁高, 正呀! 但我奇怪, 你咁高運動量, 會唔會對病情有幫助? (甚至, 你咁高運動量都"惹"到呢d返來?) 嗯...不過, 我呢d都係損友來的, 都係強勁建議你去試一試, 最多淺嘗一下過下口癮!

 
At 6:32 AM, Anonymous Anonymous said...

當下大哥大,可惜運動量同個死人病大家各顧各,唔係一D關係都冇,只係做多D運動會好少少咁大把。

比賽前要小心飲食,所以星期日o岩o岩跑完迪士尼個半馬,打算短期內去食,不過啤梨呢排又感冒又咳,要等佢好返晒先可以去。話唔埋你食第三次,我地都未去食........

你最近果次又係食lunch嗎?

 

Post a Comment

<< Home