當下此刻

是時候再尋找了

Sunday, December 10, 2006

警校生活 (一)


已經過了第二週,暫時一切順利。

第一週最不慣的,是完全不夠睡眠,每天都是0530至第二天的0100,實在相當睏,主要是備課、熨衫、磨鞋等學堂指定動作。幸好之前已做過類似的事,故現在只是「重操故業」,上手也是很快。

每班見習督察班及警員班都各有一名ACI (Assistant Course Instructor)及CI (Course Instructor)。我們的CI是一名外籍總督察,身材相當魁梧,原來曾是飛虎隊的副主管!ACI則是一名男子,是CID出身,主要教授我們步操及負責我們的紀律事宜。

暫時覺得最甘的是體能訓練,負責的一名膚色黝黑的高級督察及一名頗為俊俏的合約教練,那些”circuit training”及「障礙道」,在之前聽過了不少,原來係咁堅的!雖然我絕不是運動健將,但也不算孱仔吧?單是circuit training,我聽到要做的訓練後,第一個諗法係︰「下?乜有可能做到咩?」。當然,原來有這想法的不止我一人,幾個循環後,就是15下掌上壓,也是在咆哮聲中完成。

至於障礙道,主要是那些攀牆、攀欄杆、跑樓梯、爬模擬車底的訓練,最後還要將一個模擬傷者抬離一個單位,單項試玩時,大家都覺得沒難度。教官便說︰「睇下要你地衝住做,跑到去堂樓梯時你地仲有無咁好力!」。果然!樓梯共4條,1上1落再1上1落,到我跑到第二次「上」時,已有昏暈的感覺,一雙大腿亦酸軟得催谷不起爆炸力…完成後,除了急促的呼吸聲外,半晌說不到一句話來。

另一個極大的挑戰,就是要在冬天學拯溺!仲要係室外凍水池~~~ 唔係呀化??第一次落水時室外好像只有14-15度,下水前的一刻我的確猶豫了半秒,教官在背後大喝一聲「諗乜呀?落呀!」,落水後,立即進入忘我境界 – 極速「游慶」個人…當然…上水時更凍…回想起當真佩服那些游冬泳的人!仲有排游呀…嗚。

還有2星期就到聖誕節,快d到就好喇~~ (雖然之後便立即有考試)

補充一點,現在已沒有"PTS" (Police Training School) (警察訓練學校),取而代之的是"HKPC" (Hong Kong Police College) (香港警察學院),但「警校」一詞還是十分順口,叫住先啦。

7 Comments:

At 8:39 PM, Anonymous Anonymous said...

睇你所講,真係好甘下....

不過你始終對呢方面有經驗,一定比其他新學員容易捱過,努力呀!!

 
At 2:29 AM, Anonymous Anonymous said...

同學仔or 教官有無起你底呀???
教官對你會唔會嚴0的ga??

加油呀!!

 
At 5:15 AM, Anonymous Anonymous said...

見你咁大隻都嗌辛苦,比着我地呢d孱仔都唔知點算.
聽講督察已經好d喇!pc仔仲慘.

 
At 9:36 AM, Anonymous Anonymous said...

剩係聽少少已經覺得恐佈

你出黎果陣一定係成碌竹咁!!!
小碧的結實版!!!

 
At 9:06 AM, Anonymous Anonymous said...

原來你有個全新的開始﹐俾心機頂住呢~
今日咁好彩撞到你既﹐哈。。頭髮都唔係好短之嘛~

 
At 6:04 AM, Anonymous Anonymous said...

加油! 努力!
聖誕快樂!

 
At 6:47 PM, Blogger 當下 said...

各位哇哈哈好友︰

多謝各位既支持呀,我而家已經適應晒呢度既生活,出班後再同大家見面吹水開餐呀!

 

Post a Comment

<< Home