當下此刻

是時候再尋找了

Sunday, July 16, 2006

路邊餵貓記二

路邊小貓自從餵過她一次後,她的記性實在極佳,筆者第二次餵她貓糧時她已經會老遠跑出來迎接。難怪這小貓深得附近居民的寵愛。

由於她實在可愛,總會在人們身邊鬧別扭,那次後,已經不記得餵過她多少次了。無論跑步、放工、買餸、甚至沒事做的時候,都會帶備貓糧到橋底找她,看看她有沒有餓壞了哦。

還記得小貓本來是大肚的嗎?那次大肚後便是連續兩星期的滂沱大雨,一向以為她的BB老早養不大,基至出生時夭折了。不過,今早餵她時,在茂密的草叢中,隱隱聽見幾下「喵」聲,細看之一,yeah~ 原來BB沒有夭折,好端端的生活在草叢裡。畢竟她們「孤兒寡婦」,小貓不讓BB出來見見世面也屬正常。那隻BB警覺性非常高,只有用手機的遠攝功能,拍下那驚鴻的一瞥。



6 Comments:

At 11:52 PM, Anonymous Anonymous said...

第一同最尾嗰兩幅貓b相真係好得意.....佢地真係好可憐呀!T_T

 
At 12:47 AM, Blogger 當下 said...

係呀, 所以我近來真係幾乎日日都去餵佢地...就係想佢地有d好野食~ 同埋驚貓媽媽無野食, 會無奶水畀BB呢, 哈!

 
At 3:33 AM, Anonymous Anonymous said...

哇!! d貓仔個個都好得意啊~~!

 
At 6:53 PM, Blogger 當下 said...

啤梨︰

係架, 所以我成日都去餵佢地...~ =)

 
At 4:29 AM, Anonymous Anonymous said...

最後個張相好得呀!!超可愛。。
我以前公司附近有好多野狗BB﹐我同同事有段時間都試keep住去探佢地﹐之後我朋友買左包幾kg的狗量﹐偷偷收埋係公司。哈哈!!放工就一齊行去餵佢地。
每次去到地盤門口﹐佢地都好似認得我地咁﹐成日都出黎近接我地!佢地都超級可愛~~^^

 
At 1:02 AM, Blogger 當下 said...

回kaman︰

係架, 我係幾經辛苦先對到焦! 隻BB警覺性非常之高, 我稍為行近DD, 佢已經退幾步, 所以要ZOOM先至影到!

至於狗仔, 我都OK架! 但就硬係怕野狗會咬人...?

 

Post a Comment

<< Home