當下此刻

是時候再尋找了

Saturday, August 12, 2006

又何苦呢?


既然如此,又何苦呢?

9 Comments:

At 8:35 AM, Blogger 綠雨 said...

喂喂, 你幾時出新blog post呀? 一開你個blog, o個個"何苦宴客"好難頂呀? :D

 
At 12:44 AM, Blogger 當下 said...

哈哈, 得意哩, 就係過癮我先至影低佢!

新blog...我諗要等等呀...!

 
At 12:37 PM, Anonymous Anonymous said...

既然寫開何府,不如講下最近好hit果兩位何生丫!

 
At 8:33 AM, Anonymous Anonymous said...

哈哈哈!! 咁都俾你諗到?!

俾你笑屎~~

 
At 2:45 AM, Blogger 當下 said...

個兩位何生, 一位小弟接觸過幾次, 加上所聽到既口碑當中,佢算係似番個人既立法會議員, 做事都唔係話亂黎個隻.

另一位, 哈哈, 老老實實我覺得佢都幾型, 咁老仲keep得咁好, 但當然...佢既事跡就...

 
At 2:46 AM, Blogger 當下 said...

回啤梨︰

係呀, 去飲茶時覺得好搞笑, 所以拍低! =D

 
At 10:05 AM, Anonymous Anonymous said...

好似生左d青苔~

 
At 12:38 AM, Blogger 當下 said...

回國王︰

不好意思, 小弟一路都好好忙, 要同時處理幾件大事 (至少對我係大事), 十月初會好番少少...到到十月中又忙番...待我好番少少時, 會再寫番.

 
At 1:25 AM, Blogger 綠雨 said...

努力呀! ^_^

 

Post a Comment

<< Home