當下此刻

是時候再尋找了

Monday, July 24, 2006

未來社會棟樑

納悶。 飯前到樓下找找我的朋友 - 小野貓,行行重行行,找不著,唯有打道回府。

回府中途,見到一名步履蹣跚的老者,看上去約60多歲,不算「垂垂老矣」,但也絕不屬身手敏捷;同時,迎面一名小童「風馳電掣」的駕著單車飛快衝來,恰恰撞正老人家!四周的行人見到這種情況,都以為小孩會連聲道歉,誰不知這名只有約8-9歲的小孩...

老者︰「小朋友,你撞到我bor...」
小孩︰「乜呀?呢度係單車徑,係畀單車用的,行人應該有所準備,亦唔應該o係單車徑度行。你o係單車徑度行,已經係錯,令到單車撞到你,係你唔小心,我無錯,係你唔岩!」
老者︰「......」

從法理上說,這名小童未必全錯,但談情談理,他也實在過份,筆者正氣運丹田,打算開口X之際,老者竟掛著個詭異的微笑,輕拍小童的手背,道︰「好啦,小朋友,你以後踩單車小心d。」話還未完,小童已經飛快離開。當然,周遭的途人都啞晒。

原來現在的父母是這樣管教小孩子的!只教課本知識與 (搵名校 /上位)技術,不教修養,不講感恩、禮貌、寬恕、包容...當真道德淪亡,嗚呼哀哉。

2 Comments:

At 8:23 PM, Anonymous Anonymous said...

我成日都話過度嘅自由就等同放縱

即使小朋友如何有道理,也是不對,因為始終係撞倒人。而家d老豆老母剩係教到d小朋友樣樣以自己利益行先,別人的想法或受到傷害都可以唔理,實在功利得可怕.....

 
At 9:03 PM, Blogger 當下 said...

回parker︰

係呀, 好多傳統中國人就係咁樣, 教自己小朋友保護自己 - 既極致, 就係"唔好蝕底", 漸漸養成呢種習慣! 呢d就係我地未來既主人翁啦!

 

Post a Comment

<< Home